Doru İlaç

Hakkımızda

Doru İlaç, farklılık yaratmayı hedefleyen, dinamik ve yenilikçi bakış açısına sahip yepyeni bir firma olarak 2010 yılı başında kurulmuştur. Türkiye hayvan sağlığı sektöründe uzun yıllar yer alan tecrübeli ve güvenilir Doru İlaç ailesi, tüm dinamizmini sektörün ihtiyacı olan tüm değerleri bünyesinde barındırarak çalışmalarına başlamıştır.

Başarısının arkasında Doru İlaç kadrosunun yanı sıra Avrupa’nın önemli ilaç ve aşı üreticilerinden olan İspanyol Syva Laboratories kalitesi de yer almaktadır. Syva Laboratories ile yapılan Türkiye genel distribütörlüğü anlaşmasıyla faaliyete başlayan Doru İlaç, ürün yelpazesinde yerli üretim imkanlarını da kullanarak değerli veteriner hekimlerimizin ve yetiştiricilerimizin ürün ihtiyacını en etkin şekilde karşılamayı hedeflemektedir. Aşı ve ilaç pazarlamasında etik kurallara uymayı ilke edinerek, kaliteli ve etkili ürünlerini profesyonel hizmet anlayışıyla birleştirerek sektörde aktif rol almayı amaçlamaktadır.
Linkback: http://www.gencveteriner.com/index.php?PHPSESSID=2859d89cca71b5009cbdcb6862053f0f&topic=3848.0