Kedime AĞIR BRONŞİT DENDİ VE DÜZELMİYOR ACİLL LTFN

• Üye
    • Cinsiyet:Bayan
Herkese merhaba,
 yaklasık 2 aylıkkenden beri sokakda besledgim bizim bahceye bagımlı hale gelmiş bir kedim var. ev kedisi diyemeyiz evin içinde degil ve aşıları yok. ama kendne ait mama kabı suyu maması sütü vs ev kedisi gibi bakıyordum kısacası. suan 1.5 yasını gecti.

2 gün cok halsiz kaldı hicbirsey yemedi hapsurdugnu farkedince veterinere götürdüm. boğazına birşey kaçmıs gibi sesler cıkarıyordu ( öksürükmüş )  üst solunum yolu enfeksiyonu dendi. biraz agırdı durumu kötü olmus yani. orada iğne yapıldı ve antibiyotik şurup ile damla verildi.
bugün 3. gündü sabah akşam düzenli kullanıyoruz ilaçlarını ama bir damla su bile içmiyor ama süt hic birsey yemiyor içmiyor ilk hastalandığı 2 günle beraber toplam 5 gün oldu. zayıfladı cok ve ishalde aynı zamanda. bu sabahda birkez kustu.
cok korkuyorum veteriner bu onu öldürmez dedi ama hayvancagız damla bile sokmuyor agzına ne yapmam lazım.

Bilgilerinize ihtiyacım acil sekilde. teşekkürler...
Linkback: http://www.gencveteriner.com/index.php?PHPSESSID=42c73b8ddbe6faa72b9d4a3a908e6d63&topic=5821.0
« Son Düzenleme: 20 Ekim 2016, 00:26:23 Gönderen: catslover »

öncelikle geçmiş olsun
kullandığınız ilaçların isimlerini yazar mısınız. hala hırıltı devam ediyor mu? dışkısını ve idrararında size göre bir anormallik var mı?

Çevrimdışı catslover

• Üye
    • Cinsiyet:Bayan
Merhaba tekrar. Tesekkurler. 1 antibiotik surup ve genta isimli goz damlasi kullanyoruz. Surubu sabah aksam 1.5 mg kullanyoruz. Pembe renkde bir surup fakat uzerne kullanm sekli icin etiket yapstrildi sisenin oyuzden adi gozukmuyor ilacn. 14 gun kullanmamiz soylendi
. Hiriltisi devam ediyor yogun bir sekilde bugun ilacn 4. Gunu sabah sabah birkac yudum yedi. Diskisinda gozlemleyebildgim tek sey ishal ve inanilmaz derecede koku oluyor

şurubun ismi önemli idi ama benim tavsiyem eczaneden amoklavin ve novalgin alıp hapı 4 parçaya bölüp sabah akşam 1 parça vermek kaydıyla 7 gün kullanın hem üst solunum yoluna hemde ishal durumuna iyi gelecek bunun yanında ağızdan sürekli ılık su içirin ishalde kaybettiği sıvıyı ağız yolu ile alması gerekiyor eğer enfeksiyonsa büyük ihtimalle düzelir bunun yanın da paraziter ise iç parazit hapı kullanmak gerekir yine onu da eczaneden flagyl alıp kullanın bunun da sabah akşam yarım hap olarak kullanın. geçmiş olsun.