Kecilerde Boyun Koltuk ve Böbrek bölgesinde büyük Ciban

Çevrimdışı yekan44

• Üye
Yaklasik 3 ay önce Halep Cinsi Keci sürüsü aldik ve Tekelerden birinin hic kilo almadigini fark ettik nerdeyse kemikleri sayilir sekilde, özel bakima aldik yinede kilo almadi en sonunda merak edip timar ederken boyun altinda bildircin yumurtasi büyüklügünde beze ve böbrek bölgesinde nerdeyse kendi yumurtasi büyüklügünde bir baska beze hissettim. Bu ne olabilir ve bunun bir cözümü varmidir?
Tesekkür ederim.
Not: Özel bakima alip ele alisana kadar yanina yaklastirmiyordu. O nedenle gec teshis ettik ve bu da bize ders oldu artik her gün sirayla 3,5 hayvani timar ediyor sevip oksuyoruz.
Linkback: http://www.gencveteriner.com/index.php?PHPSESSID=b3e512ebef3d7408936c34dfa359c80e&topic=3463.0

bende de saanen keçileri var benimkilerde bu şişlikler oluyor özellik baş boyun bölgesinde benimkiler kazeöz lenfadenitis hastalığı o da aşıyla koruma altına alınıyor onun için geçici tedavi yapıyorum ama sorun çözülmüyor aşı şart..muhtemelen sizinki de kazeöz lenfadenitis hastalığıdır ama görmeden birşey diyemiyeceğim bu şişkinlikler apse, ödem, hematom, parazit gibi birçok nedenden dolayı olabilir..en azından bir resmini çekip buraya koyarsanız size daha faydalı olabilirim..