Hakkında

1962 yılında kurulan Bayer Türk Hayvan Sağlığı Bölümü, Türkiye geneline yaygın dağıtım kanalları ve profesyonel yönetim felsefesi ile ülkemizde veteriner ilaçları sektöründe lider firmadır. Bayer Türk Hayvan Sağlığı olarak; çiftlik hayvanları, kanatlı hayvanlar ve evcil hayvanlar alanlarında Türkiye ve Orta Doğu ülkelerine hizmet vermektedir.

“İnsan sağlığı için hayvan sağlığı” felsefesinden yola çıkarak öncelikli hedefini her ne kadar hayvan sağlığı oluştursa da, nihai amacını insan sağlığı olarak benimsemiştir. Bu amaçla GMP, GLP 'ye uygun olarak yüksek kalite standartlarında Türkiye ve Avrupa ülkelerinde üretilen veteriner ilaçları, pazarda hekimlerimizin hizmetine sunulmaktadır. Ürünlerimiz gerek koruyucu uygulamalar, gereksede tedavide kullanılarak, zoonoz karakterdeki hastalıkların bulaşmasını önlenmesi yanında, daha sağlıklı hayvansal ürünler elde edilmesini sağlamaktadır.

Lider bir veteriner ilaçları firması olarak hedefimiz; hayvan sağlığı için yüksek kaliteli çözümler yaratmak, üretmek ve pazara sunmaktır. Ürünlerimiz ve hizmetlerimizle hastalıkların önlenmesine, teşhisine ve tedavisine yardımcı olarak, hayvan sağlığı ve yaşam kalitesini yükseltmekteyiz. Bu amaçla; insan sağlığı için hayvan sağlığı üretmekte olup etik bir anlayışla her geçen gün daha yüksek bir kalite çizgisi ile çalışıyoruz.

“Daha iyi bir yaşam için bilim!”  sloganı ile vurguladığımız vizyonumuz içerisinde halen çözümü bulunmayan veya korunmaya ihtiyaç duyulan hastalıklar için yeni ürünlerin geliştirilmesi ve güncel bilimsel gelişmelerin veteriner hekimlerimize aktarılmasının sağlanması yer almaktadır.  Ülkemiz hayvancılık sektörünün daha da gelişmesi ve Türk Veteriner Hekimlerinin başarısında yüksek kaliteli ürünlerimizin büyük katkıda bulunduğuna inanmaktayız.

internet sitesi: http://hayvansagligi.bayer.com.tr/
Linkback: http://www.gencveteriner.com/index.php?PHPSESSID=cbfe1ef6c0b2a7e121a48641ae525d80&topic=5638.0