BİLEŞİMİ- 1 ml:
İmmunojenik olarak inaktif Microsporium canis suşu en az 1.000.000 vegetatif formda, %2 Alüminyum hidroksit jel,
tampon salin solüsyonu.

FARMAKOLOJİK ÖZELLİKLERİ
Aşı, alüminyum hidroksit jel üzerinde absorbe edilmiş Microsporum canis’in immunojenik suşunu ihtiva eder.

KULLANIM SAHASI/ENDİKASYONLAR
Köpek, kedi ve diğer kürklü hayvanlarda Microsporium canis’in sebep olduğu mikozisin önlenmesi ve tedavisinde kullanılır. Hayvanlar en erken 12 haftalık ve daha büyük oldukları zaman aşılanmalıdır.

KULLANIM ŞEKLİ VE DOZU
Yaş, ağırlık veya ırk gözetmeksizin 1 ml dir.

Köpek: Kalça bacak kasına kas içi (IM) Birinci ve ikinci uygulama aynı yere yapılmamalıdır. Bu nedenle birinci aşı vücudun sol tarafına yapılırsa ikinci aşı sağ tarafına yapılmalıdır. Kullanmadan önce şişe iyice çalkalanmalı ve vücut ısısına getirildikten sonra uygulanmalıdır.

Kedi: Kürek kemiğinin arkasına deri altı (SC) veya kalça bacak kasına kas içi (IM)

ÖZEL KLİNİK BİLGİLER VE HEDEF TÜRLER İÇİN UYARILAR :
Koruyucu veya tedavi amaçlı olarak ilk defa aşılanacak hayvanlara ilk aşıdan 14-21 gün sonra tekrar (rapel) aşılama yapılır. Tedavi amaçlı kullanımda, inatçı ve yaygın enfeksiyon durumunda gerekirse ikinci aşılamadan 18–24 gün sonra üçüncü bir aşı uygulaması yapılabilir. Bağışıklık ikinci aşılamadan sonra 1 ayda oluşur ve en az 1 yıl sürer. Hayvanlarda daimi bağışıklığın sağlanması için aşılama her yıl tekrarlanmalıdır. BIOCAN M plus diğer Bioveta aşıları ile aynı anda, vücudun farklı yerlerinden uygulanmak koşuluyla kullanılabilir.

Bağışıklık aşılama programı: Sağlıklı olan hayvanlara uygulama yapılmalıdır. Her hangi bir antiparaziter uygulama, aşılamadan 10 gün önce yapılmalıdır. Aşılanan hayvanlar eğitime veya zor performanslara tabi tutulmamalıdır. Gerekli testler henüz gerçekleştirilmediği için gebe hayvanlara uygulama önerilmez.

MUHAFAZA ŞARTLARI VE RAF ÖMRÜ
Kuru, karanlık bir yerde 2 / 8 °C de muhafaza edilmeli ve aşı dondurulmamalıdır.
Raf ömrü: Üretim tarihinden itibaren 18 ay’dır.

AMBALAJIN NİTELİK VE MİKTARINI GÖSTEREN TİCARİ TAKDİM ŞEKLİ
2 x 1 ml, 10 x 1 ml, 20 x 1ml, 50 x 1 ml ve 100 x 1 ml’lik ambalajlarda satışa sunulmuştur.

PROSPEKTÜSÜN ONAY TARİHİ : 03.08.2004

TARIM VE KÖYİŞLERİ BAKANLIĞI RUHSAT TARİH VE NO : 06.11.2008- 039041

RUHSAT SAHİBİNİN ADI VE ADRESİ
İntermed Ecza Deposu Ltd. Şti.
Sağlık Sok. 32/4 Tel: (0312) 435 95 60 Yenişehir /Ankara

İMALATÇI FİRMANIN ADI VE ADRESİ
Bioveta, a.s., Çek Cumhuriyeti
Linkback: http://www.gencveteriner.com/index.php?PHPSESSID=efbe732389e08cc333d8c4bd6b970fab&topic=5023.msg9496